det finns dagar ingenting går som det ska....

2008-12-17 @ 19:03:47


Dagen börjar med att veckarklockan ringer. Är trott och orkar inte gå upp. Snoozar. Stressar hela morgonen men kommer i tid till skolan. Första lektionen är tyska. Får tillbaka nått gammalt läxförhör 13,5 rätt av 36 möjliga. Orkar inte bry mig. Får tillbaka hörförståelsen från provet. Blir glad, alla rätt på första sidan ... kollar på nästa sida 18/27. Får tillbaka riktiga provet. 114 poäng av 206 möjliga. 92 fel............
Skriver naturkunskapsprov. Varför föredrar man el framför värmeenergi? Det är bara en av naturgas och träkol som släpper ut koldioxid. Vilken? Och varför? SKA JAG VETA DET? Det var G-frågor som gräddet över moset.
Idrott. Spelar badminton. Går dåligt. Orkar inte. Bryr mig inte.
Matte. Stiftet tar slut. Ligger 6 sidor efter. Matteprov imorgon.
Jag är trött. Jag är hungrig.
Jag orkar inte mer.
Alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0