rubio burro

2008-12-02 @ 17:05:09
Trots det dåliga vädret har jag haft en utmärkt dag. Hade profildag, jag går i en svenska/bild/SO klass (SBS) och vi skulle filma en film utav grekisk mytologi. Min grupp hade om Afrodite och Eros tror jag .. haha. Vi hade i alla fall gjort lerfigurer som blev lite roliga. Jag gjorde afrodite som mera liknade en gammal prostiuerad kvinna med hjärtan över bröstvårtorna och her speciell place, sedan gjorde jag hennes flört får vi väll säga fast han blev nästan dubbelt så lång som hon så det såg ut som någon peddo gubbe och en liten flicka. Jag har inte tid eller orken att berätta allt nu tyvärr (hade verkligen kul) men det blev en väldigt bra dag.

Efter skolan så gick jag hem till Emelie i min klass eftersom vi fick sluta tidigare och pappa hade mina nycklar så jag kunnde inte komma in hemma. Det slutade med att vi mätte oss (jag är 177cm lång wooohow jag har krympt) hon gjorde sin bröllops frisyr på mig (hon har praoat på en frisörsalong) och med att vi åt mackor och drack oboy medans vi kollade på något tecknat program, myyys! Btw så hade jag inte varit hemma hos henne på ungefär två månader, har jag ett sociallt liv just nu? nej! Tack skolan, verkligen tack *tumme upp*

ska kolla på Laguna beach nu, auf wiedersehen (hoppas det blev rätt,hehe)

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAH, hetaste videon på profilen. YES!

Det var riktigt mysigt när vi kom hem också :) Fast frisyren blev inte riktigt som den skulle bli igentligen fniss

2009-02-25 @ 17:46:59
URL: http://eberglind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0