SO WHAT? I'M STILL A ROCKSTAR!

2008-12-02 @ 14:14:14

Tjenarehejsan. Nu undrar ni säkert varför jag inte sitter och gör engelskaläxan eller historialäxan tills imorgon? Eller möjligtvis pluggar inför tyskaprovet. Och vet ni, det gör jag med... orkar inte bara. Pluggar ändå hela tiden känns det som. Har panik för nästa vecka måste vi välja inviduella valen, det finns så mycket man kan, borde och vill. Mitt i allt ska man ändå räcka till.
 Jag vill/borde välja:
*Matte C - 100 p
*Engelska C (i trean) - 100 p
*Latin A - 100 p
*Tyska steg 3 (i trean) - 100 p
* Fotografisk bild A - 100 p
*Rättskunskap - 50 p
*Förtagsekonomi A - 50 p

Men allt detta blir 600 poäng och vi får bara välja 300. Hjälp mig att prioritera rätt, någon?
beslutsångest

Måste plugga lite nu, innan jag träffar Sara.
/Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0