Stressad? nej inte alls, lungn som en filbunke

2008-12-01 @ 18:48:55
Det känns som att lärarna alltid envisas med att ha fullt med prov när det närmar sig lov. Inte alltid det roligaste presic *suck*

Måndag: Musikprov, lämna in matteläxa 11
Tisdag: Göra No vg uppgift (till ons), ge hans(min bildlärare) mina bilder .. båda två (elr imorgon), skriva lite om svarta pantrarna
Onsdag: Samhällsprov, engelska redovisning 3 minuter muntligt argument (help me!), matematik "kunskapstest"
Torsdag: Idrottsredovisning (leda en aerobic lektion till en låt) + lämna in något papper som det står allt på.
Fredag: Uppsatts om Martin Luther King och de svartas kamp i USA (ca 4 A4-papper långt) inlämnat, Hemuppgifter på engelskan, börja skriva en novell
Lördag: Lucia med lalalalalalal
Söndag: Öva till fysik och matteprov som vi har i veckan.

Sedan måste jag också hinna med att köpa något att ha på mig till på lördag för jag har inget och köpa min julklapp till lillebror (har hittat en passande sak till han haha, kan berätta sen) och ja hinna andra viktiga saker som att typ ... ANDAS!

Samhälle boken kallar på mig hoppas att ni kan ha en bra kväll åt er (och mig ..) puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0