Chilla Gunilla

2008-11-25 @ 21:10:52
Oj nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Missade the Hills idag "snyft" fast jag överlever.
Har haft jätte mycket plugg fast än sålänge har det inte kommit några motgångar och jag hoppas att det inte dyker upp några (a).

Jag har insett en sak den här veckan, höhöh låter allvarlligt (hur det nu stavas ...) jag känner mig mycket hur säger man typ finare när jag inte använder smink och det är sååååå skönt. Jag oroar mig inte över hur jag ser ut när jag e osminkad vilket jag gör när jag har smink.

Nu kom jag också på att jag är väldigt dålig på att stava det är så många ord som jag inte kan stava. Känner att jag är i behov utav ett lexikon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0