Hejdå höstlov, hej skolan

2008-11-03 @ 17:21:58
Hejsan Kerstin. Jag vet att jag inte riktigt har kommit igång med den här bloggen men jag har kännt att jag skulle prioritera mig själv ett tag nu. Höstlovet blev som jag trodde långtråkigt i Göteborg, suuck. Jag hade jättemycket att hinna med fast jag gjorde inget utav det (a). Men mycket läsande blev det faktist.

 Flyga drake är en bok som jag tror alla har läst eller i alla fall har i sina ägor. Väldigt välskriven och man tror verkligen att det har hänt på riktigt fast sanningen är att författaren bara hade hittat på allt. Jag måste också tipsa att ni ser filmen man blir verkligen rörd och ja jag grät. ;)

 Lyckans hjul är en bra bok, men inte på ett sätt så att man inte kan lägga ifrån sig den. Ganska seg att börja om man jämför med bokens storlek. Slutet får en att undra hur det blir sedan mm. vilket jag tycker det är i de bra böcker jag har läst.

Hahah, ja jag har också läst den här boken. Den är snabb och smidig att komma in i. Jag läste ut den på en dag, för den är skriven på ett sätt som gör att även fast man tror att man har läst 5 sidor så har man egentligen läst kanske 30. Det var en bra story fast jag tycker att chicklit böcker är lätta att förstå slutet på om läsa på baksidan.

Kommentarer
Postat av: NiLo

VAH?!?!?! påhittat? grät jag för ingenting då?? ELIIIIIIISEEEEE vrf var den påhittat?? Nä men vart haru läst att det är påhittat??? Måste veta!!!

2009-03-06 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0