pizza och utvecklingssamtal

2008-11-04 @ 14:05:13

Hej bloggen. Idag har jag varit i skolan, hade endast två lektioner eftersom vi bara går halvdagar tis-ons-tors, sedan lunchade jag med Emma, Carro och Marika på en pizzeria precis vid skolan. Det var trevligt. Men jag måste ändå tillbaka till skolan igen om en halvtimme för att ha utvecklingssamtal. Jag gillar inte det. Liksom, vadå jag har inga mål?!? Mitt enda mål är väl att ta mig ut gymnasiet levande? Och varför jag valde sam? Ja, det var helt enkelt för att slippa natur. Ja, ni hör ju hur det låter. Men det ska väl gå bra hoppas jag! Sedan blir det march pannkaka hem och plugga historia, samhälle och matte! OBS! JAG FÅR ABSOLUT INTE SOMNA MYCKET VIKTIGT!!!!!!


Kommentarer
Postat av: elise

jag tycker att det är viktigt att du somnar fast det är när du ska gå och lägga dig så att säga :) hiih

länge sedan tycker vi måste träffffas <33

2008-11-04 @ 21:35:54
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja, men det är det jag menar :p

jag ska inte somna när jag kommer hem och sedan vara pigg som en mört hela natten.. det är inte alls särskilt smart :)

Ja det måste vi, in tha helg maybe??? <333

2008-11-04 @ 22:33:15
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0