punkt

2008-11-04 @ 17:35:21
Hallihalojj idag är det skoj, höhö.
Kom hem ifrån skolan vrålhungrig, hade ätit en macka och lite grönsaker till lunch. (maten såg ut som att den skulle börjar röra sig vilken sekund som helst). Så jag tänkte testa och vara lite bra och äta enligt kostcirkeln. Precis när jag har börjat laga maten så får jag ett sms ifrån min pappa som det står att han är ute och köper "matsominteärbraförkroppenalls". Jaha, då var det bara att sluta laga och äta upp det som jag hade börjat med och sedan sitta och tvinga i sig det som han köpt. Inte världens bästa början precis.

Fast det vände sedan, när jag läste en broshyr (?) som hade kommit hem till oss. Den var ifrån Klara södra gymnasium.
Jag har alltid lutat åt att gå naturlinjen för att det är min grej och jag vill hålla mina dörrar öppna, fast jag har funderat på att gå samhälle också för att där kan man läsa psykologi vilket passar eftersom jag jättejättejätte gärna vill bli psykolog. (till och med mitt stjärntecken säger att jag passar med det yrket). Det som gjorde mig glad var att man kunde läsa psykologi på naturlinjen också vilket man inte kan lika mycket på det gymnasium som jag hade tänkt gå på. I nuläget hoppas jag att jag kommer att komma in på det gynmasiumet.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad bra att du har bestämt vad du vill gå, hoppas du kommer in där :) pussälskardig<3

2008-11-04 @ 18:10:59
URL: http://metrobloggen.se/overklig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0