screw you, gabogo

2008-11-06 @ 17:20:36
Jag vet inte riktigt vart gränsen för höjden av trötthet går någonstans, men jag måste vara där. Jag har feber, min skalle snurrar och det känns som har har ett kilo potatismos i hjärnan. Det gör ont. Jag vill sova. Men smart som jag är har jag 2/3 kvar av mitt samhällsarbete, som jag skjutit upp allt för länge. Vi ska skriva ett brev till en påhittad person i Kongo som heter Gabogo. Vi ska hjälpa honom med att få en fungerande demokrati i hans land och sånt. Det är bajs. Jag vill att pappa kommer hem och hjälper mig nu, för han är bra på sånt där.

Sen så har jag tyskaläxa tills imorgon. Jag kan de flesta orden, men jag ska slå min lärare med häpnad och ha ALLA FUCKING rätt. Han kommer nog få en chock! Tur att jag har en superlång håltimme imorgon som jag hinner plugga på.Nej, om jag skulle fortsätta skriva om pluralism och propontionella valsystem nu. Wish me good luck! (;

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0