skulle bara vilja stanna tiden och försöka komma ikapp den.

2008-11-20 @ 20:59:45

(Skrivet av Patricia till Elise 2006-09-28)

hej.
här sitter jag igen, och jag dricker cola så jag kommer antagligen sitta här hela natten!
Eftersom att jag inte har något bättre för mig tänkte jag skriva ett långt och fint gb till dig, dt var väll gulligt?
Jag tänkte skriva lite saker, bra saker asså. Inte dåliga saker ( jag syftar på när vi bråkar) för såna saker vill jag helst bara glömma.
Åhh, alla våra minnen äger!
När jag tänker tillbaka på våra minnen så ler jag inombords, för våra minnen äger!
Jag minns som igår den gången du var hemma hos mig och vi satt i vardagsrummet, vi fönstrerna.
Vi sjöng för alla mittimot.. vi skulle föröka få alla som satt på balkongerna att gå in.
haha, lyckades vi ? Jag minns inte, men antagligen så gjorde vi det !;)
Jag kommer heller aldrig glömma den gången när jag skulle sova hos dig, och vi chatta med din kompis från KTH. Haha! Jag kunde inte sluta skratta!!
Varje gång vi sover över hos varandra så kan vi ligga och prata hela natten för att vi har så mycket att betätta, och det är alltid lika mysigt!
Vi måste göra det snart igen!!<3

Jag älskar att vara med dig,
 när vi Men jag hatar att bråka med dig, men bråkar så vet jag att dt inte betyder nånting ,för jag vet att vi alltid hålla ihop :)!

oh gud älskling, minns du när vi bada på din pappas jobb och vi blev jätterädda och sprang upp bara i bikini till din pappa ?!
Heheheh..:)

jag minns en gång oxå, dt var så länge sen att du kanske inte minns dt.
Det var en gång när vi skulle gå på grönan tillsammans, vi kände inte varandra då jättebra då, men vi gick runt till alla godis maskiner och försökte vi vinna godis.
Vi gjorde det jätte många gånger och så sa vi att vi skulle samla på godis ;) !! minns du det ??
Det måste ha varit för flera år sedan!! ( jag har massa kort därifrån,du får komma hit å kolla nån gång)..

Kommer du ihåg den gången du var i min skola?? DET ÄR KLART ATT DU GÖR!!!
Sen när vi hade kommit hem igen så ringde vi och fråga om jag kunde komma till din skola.
När vi fick veta att det gick så skrek vi så högt vi kunde rakt ut för att vi blev så glada, GLÄDJETJUT!!!
mm...

jag skulle kunna sitta här hela natten, men det ska jag dock inte.. :P

Jag älskar dig, du är den bästa kompisen jag har å nånsin haft!!
längtar tills vi flyttar ihop, då ska vi ha rosa kylskåp, eller hur ??
hehe.

JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID!!!!!!!!!



varför kan man inte vrida tillbaka tiden?


Kommentarer
Postat av: elise

puuuuuss

2008-11-23 @ 17:10:41
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0