ett litet tips för er andra som också har svårt att hänga med i tv-världen

2008-10-10 @ 23:01:07
Den varma underbara sommaren är nu slut och är hösten här, det har väl ingen missat? Allt det där man nästan glömde bort under sommarlovet kommer tillbaka. Nu är det dags att ställa klockan varje morgon och spendera 70% av veckorna i skolan eller på jobbet. När man kommer hem har man högar med plugg och det är prov efter prov och läxa efter läxa.

Samtidigt vill man hinna med annat, som träning, träffa vänner, familj och mitt allt ska man även sova. Men hösten innebär inte bara plugg och stress. Utan alla bra program på tv sätts igång att sändas med nya säsonger. Desperate houswives, gossip girl, grey's anatomy. You name it!

Visst kan det vara lite svårt att hinna med allt detta och ibland måste man kompromissa. Ska jag använda den här timmen till att repetera inför provet imorgon eller ska jag se på tv? Och visst är det ofta svårt att ta sitt förnuft till fånga?

Men hör och häpna! Jag har faktiskt en lösning som en god klasskamrat tipsade om. www.tvshack.net är hemsidan som hjälper dig att hinna med båda två. Där samlas nämligen alla program som sänds (dock ej svenska) det är helt gratis och du behöver inte ladda ner något som bara tar en massa plats på din dator. Du behöver inte ens vara medlem!

Så, när du har lite tid över är det bara att klicka dig in där och ta igen det du missat. Isn't it fanastic?
/ Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0