Happy Birthday

2008-10-26 @ 14:21:57
What day is it today? its a BIRTHDAY! Idag blir jag 15 år, bara tre år kvar tills jag blir arton låter väldigt kort och nära (hjälp). Jag har fått lite inredningsprylar till mitt rum som förövrigt är färdig tapetserat. Får se om jag lägger in en bild :) En klocka jag önkat mig, en mp4, och money. Sedan hade jag en ganska rolig dialog med min käre fader också.

Jag: - Jo men pappa, den är faktist en riktigt bra klocka, vattentät till 50 meters djup, läder "armband" (han har någon grej för läder, everything is good if its made by lääääder). och ja, sånt här vad heter det nu ... Ahh juste! Stål fritt stål.
Pappa: - Ja men vad bra att det är STÅL fritt STÅL. Du vet väll att det är det modernaste just nu.
Jag: (inser att jag sa fel) Hihihihihihihahhaa, ojsan men du fattade vad jag menade va?
Pappa: - Ja jag är van Elise.

Fråga vem som helst som jag känner. Jag har minst en gång under den tiden vi känt varandra sagt något hel galet, som man bara börjar skratta åt. För det är så konstigt :p. Jag ska försöka lära mig att tänka innan jag pratar istället för tvärt om.

Peace out, förresten imorgon tar jag X2000 tåget vid tio tiden till Göteborg och kommer inte hem förrens på fredag.


Kommentarer
Postat av: Patricia

GRAAAAAAAAAAAAAAATTTTIS ELISE! :D:D:D

älskar dej

2008-10-26 @ 19:11:03
URL: http://neonbrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0