har sovit alldeles för många timmar..

2008-10-14 @ 06:09:43
Jag är så otroligt lyckad ibland asså! Igår så "skulle jag bara vila lite innan middagen" och gissa vad? JAG SOMNADE!! och vaknade för en halvtimme sedan av att min hjärna säger att den inte vill sova mer, då hade jag sovit 14 timmar i streck. Patricia din jävla sopa!

Nu har jag iallafall tvättat håret och ska strax börja sminka mig. Sedan tänkte jag repetera lite oregelbundna verb inför engelskaprovet idag. Men jag tror jag kan alla de där rätt hyffsat, vi råpluggade dem nämligen både i åttan och nian. Så det är rätt skönt. Sedan ska jag nog plugga lite natur om jag hinner. Ska möta Elsa vid tuben om två timmar nämligen :)

Ha en bra tisdag alla som läser! Puss och Kram
// Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0