Hipp Hipp Hura för dig Emelie är inte gay

2008-10-05 @ 20:42:40
Idag fyllde en utav mina äldsta vänner Emelie år. Heeela 15 år. Gick hem till henne i orkan vänder, blää och usch att det ska blåsa och regna. Fikade med hennes släkt och familj. Jag vet att ni alla funderar över vad hon nu fick i födelsedagspresent. Jo nämligen ..... Kondomer, En latexsäng, Ett peniskort, och en mössa.  Allt en flickan vill ha? Höhöh Lite överdrivet men det blev roligare att skriva så (a).

Btw Jag (jag och jag mera jag och pappa) har börjat tapetsera i mitt rum, Gourdgeus (BÄÄÄÄSTA STAVNINGEN)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojoj, daaaaaanke Elise. Aldrig tänkt/sett detta inlägg. Liiiiite överdrivet, hohoohoh! <3

2009-05-04 @ 19:25:03
URL: http://eberglind.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0