sätter full fart mot måndag!

2008-10-12 @ 22:33:35

Jösses, vilken dag det varit. Jag vaknade imorse runt nio av att min farfar ringde, jag kunde inte somna om så jag gick upp och pluggade lite geografi. Jag fick lite smått med damp när jag upptäckte att min atlas inte hade någon världskarta så jag kunde inte leta upp alla latituder och longituder. Men nu har jag bestämt med min klasskamrat Elsa att vi ska kirra det på håltimmen imorgon:)
Iallafall, sedan träffade jag Elise. Det var kul. Vi var ute på stan och sedan åt vi lunch. Sen gick vi till kronis och gungade med småbarnen och tog lite höstbilder bland löven. Jag älskar löv!  Hoppas Elise lägger ut bilderna snart! Kvällen har spenderats vid datan och parlamentet. Så plugget får vänta tills nästa vecka (och vi vet ju av erfarenhet hur detta kommer sluta....)

Vecka 42:

Måndag: Rättstavningsdiktamen i svenska och läxa i geografi
Tisdag: Engelskaprov
Onsdag: Jobba i fatt i matten (SKITSVÅRT FRÅGA MALIN OM HJÄLP!!!!) och tyskaläxa
Torsdag: Exlusion i tyresta, vi ska tydligen gå en hel fet mil i skogen...
Fredag: Stort jävla ekologiprov, tyskaläxa och pjamasparty hos en anonym vän :p
Lördag: Sova...?
Söndag: Inlämning av katastrof-arbeten

Så om jag inte bloggar så flitigt under veckan vet ni vad det beror på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0