Skolan, skolan och juste jag höll på att glömma skolan ..

2008-10-10 @ 19:03:40
Gud, jag dör jag har fullt upp med skola hela tiden känns det som. Igår hade jag tyska prov gick sådär. Kanske får VG men förväntar mig bara ett G, tyvärr.


Fast lite humor finns det plats för i alla fall. Så här var det jag och en av mina klasskompisar satt och gjorde lite sista minuten pluggning innan vi skulle gå in och göra provet osv. När vi börjar så sätter vi oss längst fram och har pappret som vi övade på mitt framför oss på våra bänkar. Så börjar hon, och jag tänker ska hon inte ta våra papper eller be oss ta bort dem. Nej, så var inte fallet vi hade dem hela provet och hon märkte inte någoting alls, jag skrattade verkligen, ojojoj. Jag tror inte att jag var den ända som var trött den dagen.

Ja, idag så hade vi också prov (jiiiippi) i Historia, första världskriget och något annat jag inte kommer ihåg längre, gick också sådär fast jag tror att det blir ett VG på det i alla fall. Fast jag tycker verkligen inte om SO, det är så tråkigt, i alla fall med våran lärare (a).

Sedan en glad nyhet var att vi nyligen jobbade med islam i skolan och på min fördjupningstimme så skulle vi skriva en uppsatts om En fördom om kvinnor inom islam. jag fick VG+ skitglad, för att jag hade inte räknat med något, och om jag tänker tillbaka nu så skulle jag kunna ha sattsatt på MVG och säkert fått det .. :( Aja livet går vidare.

Nu har jag fått skriva av mig lite om skolan, men det är verkligen nästan ALLT just nu, massa saker hela tiden.

Nu är det middag, bye bye samuraj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0