1år gammal och kan fortfarande bara krypa

2008-09-24 @ 19:10:47
Patricia har en personlig blogg sin ni hittar här. Och guess what? Idag är det ett år sedan hon startade den :o. Jag kunnde inte komma idag som annars planerat *puppyface* men istället så kan jag skriva ett fint litet inlägg, hihi.

Jag kommer ihåg den där dagen så väl. Jag va i din skola första gången själv och vi hade jätte kul på kvällen. När du hade din "gung-period" (a). Och på kvällen så satt du och sa: vad ska jag skriva? hallå, jag kommer inte på någotning. Vääääälidgt länge, haha.


en muffin-tårta till Patricias blogg. Presic som du fick på din födelsedag. Hurra, Hurra, Hurra, HURRA!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Bloggen tackar och bugar för presenten :)

2008-09-28 @ 18:25:31
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0