Get to know me

2008-09-21 @ 12:56:33
hejhejhej hyhyhyhy
Hej jag heter Elise. Jag är "ena halvan" i denna blogg.
Jag skriver om det mesta som händer mig och mina nära och kära som jag tycker är intressant.
Så en bred blandning utav smått och gott kan man räkna ifrån mig i alla fall.

Jag är född i Göteborg men uppvuxen i en förort utanför Stockholm. Jag går första terminien utav 9an just nu och funderar över allt som har med Gynasieval att göra. Försöker sikta på så högt som möjligt men ingen kan göra allt.

Jag och Patricia träffades på ett museéum för 4-5 år sedan (?) pinigt att jag inte kommer ihåg exakt. Där vi blev bästa vänner direkt. De som säger att man inte kan ha kul och lära sig något på museeum, har helt klart fel enligt mig i alla fall.
Nu måste jag duscha, var ute och sprang i skogen med min pappa för en stund sedan. Det är skönt, och ett bra sätt att piggna till också. 


Kommentarer
Postat av: Patricia

ÄLLLLLLLSKAR DEJ JAO! <3

2008-09-21 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0