efter regn kommer solsken

2009-04-15 @ 00:40:53
Jag vet, jag vet... jag har varit jättedålig på att skriva. Men faktum är att jag har loggat in på bloggen flera gånger och sett den blanka sidan gapa mot mig. Men jag har inte haft någon rolig text att fylla ut den med, så jag loggade ut igen... men nu ska jag försöka skriva ihop ett litet inlägg, bara för dig! ;)

Idag var första skoldagen igen då och av någon anledning känns det som vi inte alls har haft lov. Som om allting bara flöt på som det brukar.. Har inte orkat plugga nånting alls så provet imorgon kommer antagligen gå åt helvette... jag får så himla ont i huvudet av grammatik. I alla språk... För övrigt är jag sjukt virrig och förrvirrad och håller knappt räkningen på dagarna längre. Allt känns så meningslöst, som om förbreder mig för ett mål som aldrig kommer. Jag längtar, men jag vet inte efter vad. Ett stort tomrum som jag inte vet vad jag ska fylla med.

Jag måste lära mig vara mer social. På ett normalt sätt. Någon som vill lära mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0