fredag hela veckan

2009-04-18 @ 00:10:34
Gud så skönt med fredag, äntligen! Jag vill bara att veckorna ska gå nu så sommarlovet kommer snart, hehe.. Det har varit en rätt lugn vecka faktiskt, men jag har varit trött, förvirrad och på dåligt humör ändå... Hursomhelst så är jag lycklig nu eftersom det är fredag(okej.. det är lördag nu) I helgen ska jag till ikea med pappsi och mirrsi sedan på söndagen ska jag förhoppningsvis träffa ett par kompisar. Därimellan ska jag lägga in lite plugg och så ska jag ta det lungt. Låter som det kommer bli en toppenhelg helt enkelt. Nu har jag precis sett färdigt filmen Fightplan som gick på tv, bra film! Jag gillar att hon verkligen stog upp även fast ingen på planet trodde henne. Det är starkt! Jag skulle också vilja vara så modig, jag beundrar sånna människor. Själv hade jag nog aldrig vågat ge mig in i det där..

Nu ska jag krypa ner och läsa det sista sidorna i brustna hjärtans café sedan Elise, ska jag nog ta mig an Twilight! :)
Btw har jag sett bland kommentarerna ;
 Elise + Jensen = ?????????????

hihihihihi, puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0