full rulle och sjuk

2009-04-26 @ 17:19:52
Gud, jag mår verkligen skit. I torsdags började jag känna att en förskyldning var på väg, men istället för att ta det lungt och förhindra att den skulle bryta ut så har det varit full rulle. I torsdags hade jag iofs bara en lektion, men jag tog en alvdedon och tog mitt pickpack till statsbiblioteket och satte mig och pluggade historia några timmar, sedan tog jag och mamma en fika på Café 60 och hon berättade att hon skulle åka till mormor och städa/rensa morfars saker medan mormor är kvar på sjukhuset så jag erbjöd mig att hjälpa till. På fredagen var det nationella i Engelska A, uppsatsen.. det gick helt okej tror jag, gjorde mitt bästa men engelska är verkligen inte mitt ämne. På dagen var jag ute med några kompisar i stan och njöt av sommarvädret och på kvällen var jag med Adam och sedan sov jag över hos honom. Det blev inte många timmars sömn med vi hade sjukt kul :) På lördagen (igår) var jag och Adam ute på stan och hyrde film på kvällen - Vi såg Låt den rätte komma in, jag tycker inte alls den var så dålig, men boken är tusen gånger bättre.

Idag skulle jag egentligen hjälpt mamma att städa hos mormor igen, men när jag vaknade mådde jag förjävligt och orkade verkligen inte. Så jag har bara tagit det lungt och läst idag istället, det har varit jätteskönt. Jag måste sluta misshandla min kropp och acceptera att jag är sjuk. Dessutom är Twilight-serien beroendeframkallande. Ska snart sätta igång med den tredje boken Ljudet av ditt hjärta och hoppas på att min jävla förskyldning ger sig snart.

PUSS PÅ ALLA (utan att smittas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0