Godmorgon ladies och hängslemänn ..

2009-04-01 @ 19:24:05
Hejhej HALLÅ!
Idag gick bra, bättre än förväntat till och med. Fick VG på nationella prat saken i engelska och provet kände riktigt bra. Men det är ingen vila här för det håller på med en boende uppgift som ska vara inlämnad på hemkunskapen imorgon. *ruskar på huvudet* även fast jag inte har varit stressad så ska det bli så skönt med lov, det kommer verkligen lägligt.

Annars så är min mage pajko, har haft illamående efter jag ätit som (tur var) har försvunnit nu, men istället har jag börjat äta mindre, dont know why. För mig spelar det ingen roll sålänge jag inte är hungrig bara,haha.

I brist på annat så laddar jag upp den här bilden, men allvarligt den är skön, höhö.

Kommentarer
Postat av: Patrrrrrrrrr

haha så jävla skön grabb!

hemma under lovet snygggglo? träffas? :*

2009-04-01 @ 20:29:12
Postat av: Paatricia igeb

Btw har grabben rätt, jag har också sett det!

2009-04-01 @ 21:18:18
Postat av: Paatricia igeb

Btw har grabben rätt, jag har också sett det!

2009-04-01 @ 21:18:30
Postat av: elise

Haah i know, it sooo true!

Hemma tills onsdag, sedan åker jag till Maria och är där till söndag. men jag är ledig på måndag och på tisdag börjar jag 12.30 så om du vill så kan vi ses då också :D:D

2009-04-02 @ 19:30:05
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0