hejdå, vi ses, adjö, farväl.

2009-04-05 @ 21:31:45
jag måste göra en massa saker, plugga, träffa människor mm. Men jag ska skita i allt, jag ska bara vara hemma och läsa. jag tänker värkligen göra så, jag orkar inte bry mig om att jag kanske sårar något. Jag ska strunta i allt. Jag kommer nog inte blogga mer under lovet, så ha ett bra liv.

Sorry, inte speciellt rolig läsning precis men jag mår som jag alltid mår, fast nu tänkte jag skriva om det istället. jag berättar aldrig för människor att jag känner såhär, vill inte tynga ner dem med mina problem men det känns mycket skönare att få ut det. Så jag kanske börjar skriva lite istället. Ska läsa en bok som Patricia lånade mig. Den handlar om en 15-årig tjej som blir gravid, jag vet faktist inte vad jag skulle göra om det hände mig, usch vilka jobbiga val de tjejer som har upplevt det på riktigt måste ha tagit. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0