I´M BACK!

2009-04-12 @ 14:30:14

Så här glad var jag förrut, men let the past be the past. Nu är jag tillbaka, och helt vanlig igen höhö. under lovet så ville jag göra massa saker, umgås och lalala, men när mitt humör ändrades så ändrades det också. Istället så läste jag böcker och lagade en massa mat (jag var ensam hemma hela veckan) och det kunnde inte ha varit bättre. Jag är sjukt nöjd med mitt lov faktist, haha.

Jag läste; om jag kunde drömma, när jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta, så länge vi båda andas (andra gången om, höhö), som jag vill vara av katarina von bredow (den var okej, men inte ååh bra), Åse av Denice Rudberg (LÄS DEN!) och nu håller jag på med en bok som jag ska läsa till engelskan, Angels av Marian Keyes (konstig bok, läs den inte haha). Bokmaniac känner jag mig som, sedan så ska jag börja med boken Slumdog millionare som jag har haft hemma ett tag nu.

och Emelie du förtjänar någon mycket bättre, om det är något jag kan göra säg bara till, <33333 im here for you

Kommentarer
Postat av: NiiiLo

SLUMDOG MILLIONARIE ÄR AS BRA!LOVA OCH LÄS DEN!!!

2009-04-13 @ 17:41:58
Postat av: Emelie

Gumman, tack! Det betyder enormt <3

2009-04-14 @ 16:49:52
URL: http://eberglind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0