It's impossible to satisfy everyone and I suggest we stop trying.

2009-04-09 @ 18:50:51
Hejsan, ledsen för dålig uppdatering! I helgen var jag med min älskade Elise, jag minns inte exat vad vi gjorde förutom att vi var ute och gungade, blåste såpbubblor från mitt fönster och löste korsord. Men det var trevlans, vi hade inte träffats på över två månader som det var kul att träffa min lilla korv :) På måndagen var jag på bio med Malin och Maria, vi såg "marley och jag" och som vanligt hade jag dömt filmen i förväg, för den var faktiskt jättebra! På tisdagen och onsdagen befann jag mig ute på havs. ´Pappa hade nämligen fått en gratiskryssning. Jag tycker det är lite segt med kryssningar, men vi åt gott, spelade poker och shoppade sjukt mycket godis i tax freen. Idag har jag varit hemma och tagit det lungt, men sedan fick jag och syster lite pengar så vi gick ut till västermalmsgallerian. Miranda köpte ett par jättesöta ballerinaskor och jag köpte en plånbok och ett par leopardmönstrade leggings.


 Bild 1: Elise i mataffären
Bild 2: Malin och jag förlovade oss med tjusiga ringar från ur och penn
Bild 3: Min underhållning på båten (förövrigt en jättebra bok!)
Bild 4: Plånboken jag köpte (Förlåt ni som skulle köpa det till mig i födelsedagspresent men det är inte varje dag man hittar en man gillar för 20 kr!!)
Bild 5: Mina nya leggnings
Bild 6: En bind-behållare som man får med när man köper bindor. Fiffigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0