klockrent hasse

2009-04-19 @ 05:34:57


Hasse Brontén som spelar fjortis, hahahaha så jävla underbar! Skrattar som fan:P
-Du får skicka ett gb på pa
- vad är ett gb på pa?
- Halllå kommer det här på provet eller?

B
tw kan jag inte sova. Har varit vaken hela natten, eftersom jag råkade somna som vanligt, när vi kom hem från Ikea i eftermiddags. Jag har kollat på möbler och sånt på IKEAs hemsida. Jag tror jag vet hur jag vill göra om mitt rum nu iaf, utan att det kommer kosta en förmögenhet. Får snacka lite med pappa och höra om han tycker det är okej :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA!

2009-04-20 @ 21:12:43
URL: http://eberglind.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0