När jag hör din röst

2009-04-21 @ 14:30:21


Det var en rätt seg dag idag, men bilden imorse var väldigt kul faktisikt vi gick runt i skolan och skissade olika miljöer på tid. Det blir faktiskt mycket bättre för man får snabbt upp en stuktur och det gör inget om det blir fel eftersom det ska va så. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med några av teckningarna och jag anser mig själv vara usel på att rita...

Aja, efter skolan knallade jag upp till Åhlens och köpte När jag hör din röst, jag är fullt medveten om att jag har 11 olästa böcker i min bokhylla, men jag kunde inte låta bli. Ska fråga pappa om han inte kan ge mig nästa del i namnsdagspresent (hade tydligen namnsdag i dag (annika) och i torsdags (patricia) höhöhöhö massa namnsdagar är bra!:) Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa. Sedan ska jag kanske plugga ....KANSKE! Kramilikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0