Saturdag !

2009-04-04 @ 16:47:19
Lööööördag, jo såhär är det. Vaknade vid nio, gick upp och gjorde korsord (HAHAAH, jag och pappa sitter helt osociala med varsin korsordstidning i högsta hugg) och sedan vid elva så var jag och pappa klara och åkte ner till centrum och köpte lite saker för ca 200 kronor, jag köpte fem tröjor för ca. 25 kronor styck, asbilligt. Är ni i västerhaninge centrum någon gång, kolla in gammla biblioteket brevid Vi superstore, finns mycket fula saker där också såklart med några basplagg blev det.

Sedan drog vi till Haninge c, och där köpte jag ett par grå tygskor på dinsko, och lite mat och en lite cp deo. När vi stod i kassakön så la tjejen framför oss upp EN egångsrakhuvel utan förpackning eller något, haha och han i kassan var ny så han sa till personen i kassan brevid om hur mycket den kostade men hon hörde inte så han lutade sig ut typ en halv meter och vifftade med den nästan rakt i hennes fejs innan hon såg han och sa att de inte sålde sånna. Dagens skämt (var roligt när man var där, kanske inte så roligt när man berättar precis ..)

Vi åkte sedan hem och hämtade Eric den sega och åkte ut till Gålö havsbad. Älskar det där, det är så fint om jag kunnde måla så skulle jag lätt måla en målning där, vi grillade lite plattkorv  (a.k.a falukorv) och åt med tunnbröd och ketchup, godaste jag vet efter kyckling. Sedan frös jag och klädde på mig allt jag kunnde hitta vilket var en filt som jag satte fast som kjol, en militär grön tjocktröja som jag hade över min jacka, och erics (lillebrors) bruna luva, jag ville ju inte ta hela hans jacka. Herregud, jag såg ut som ett transvestit lejon ungefär. Sedan kom jag hem, och nu försöker jag få tag på pattutericia, som har gått upp i rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0