Andy Warhol

2009-08-10 @ 23:47:17
Idag har jag och Mirre möblerat om, dels i hennes rum eftersom hon köpte nya byråer på IKEA igår. Men även i mitt rum... vi fick lust för en förändring helt enkelt. Jag vet inte om jag gillar det, det känns så annorlunda att allt står åt andra hållet, men man vänjer sig väl antar jag :P Hur som helst så fick jag lust att kolla på lite new stuff till rummet, hoppas att jag en dag får en bädd-soffa/fåtölj (den dagen är när pappa vaknar upp och tänker; JA!! JAG VILL GE PATRICIA EN BÄDDSOFFA eller när jag vinner en miljon, helst ska det vara innan jag flyttar hemifrån ^^ ) Jag har kollat på lite tavlor också, och blev förälskad i Andy Warhol's små med en suddig bild med fina små citat i olika färger. VILL HA!!! :D




Mina favoriter, aren't they fabulous? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0