femte augusti

2009-08-05 @ 21:38:25

Johopp hejsan!

Nu har jag köpt en one way ticket till Västerås, and people i dont know if im ever comming back.. (HOhho den gick ni på va?). Ja som ni ser är detta slutresultatet av att ha brist på saker att göra *smaaajl*

Men en biljett blev det iaf, åker på söndag kl. 13.00 skönt att åka bort ett tag nu när jag har varit hemma den här veckan (vilket även det var jätteskönt).

Idag blev jag uppsläpad HALV ÅTTA! Jag trodde att jag skulle ta livmoderhalscancer spruta, men apoteket öppnade när distriksläkaren stängde. -.- Så samma tid imrgon ska jag nu dra min tunga kropp upp ;) (om inte tidigare) Åhh suck!

Så den här bilden togs i vintras, jag lovar om jag skulle ta en bild nu så skulle jag se lika blek ut :( Soo sad!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Sluta "gnäll" (=P) på att du måste gå upp vid halv 8, då är jag nästan på jobbet redan =P

2009-08-06 @ 19:20:38
Postat av: nilo

faan va ni gnäller! jag måste vakna 1 lixom! :O

åhh bulldog ögon :(

ååååå(kråk-röst) va gullig/ledsen elise ser ut :(

Postat av: Elise

Hahahah, men du får ju BETALT för det Agneta :p

Ja jag var så deprimerad över att Zahra inte ville leka med mig :'(

2009-08-08 @ 20:58:03
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0