fjollipomp

2009-08-23 @ 18:37:37
Första veckan på gymnasiet är avklarad. Och det känns bra. Fast har träffat personern ifrån min gamla klass VARJE DAG hela veckan. (Mathias, Julia, Linnea, Zahra) Helt slumpmässigt har vi sprungit på varandra, men det har bara varit roligt.

På tal om ingenting så hittade jag en hemsida med onödig fakta, typisk mig att kolla omkring där. (typ som: "Charlie Chaplin var med i en Charlie-Chapling-look-alike tävling och kom TREA." HAHAHA snacka om ironi.)

Jag åt förresten chorizo idag, jag och korv har aldrig riktigt funkat men jag-gillade-den.

Ja som ni alla känner, är detta ännu ett av elises världsberömda onödiga inlägg. P-u-z-S

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Ja som ni alla känner, är detta ännu ett av elises världsberömda onödiga inlägg. P-u-z-S"

Men du får en kommentar för detta inlägg ändå ;) Imorgon är det måndag och jag ska ringa dig, höhö. Puss!

2009-08-23 @ 21:46:48
URL: http://awesomeone.blogg.se/
Postat av: ELISE

hahah en utmärkt kommentar till ett onödigt inlägg ;) haha

2009-08-24 @ 17:22:43
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

EMELIES BLOGG FUNKAR!!!!!!!! :O

2009-08-24 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0