Götet i bötet.

2009-08-08 @ 00:20:17
       
     
1. Påvägen ner stannade vi vid DIIIINERS (pappas favvo) Jaja, helt ok mat och efterätt blev det minsan också. Jag och lillebror delade på denna goding, fast jag gav han 50% av all vaniljsås. Den ser helt drääääänkt ut.
2. Mina händer i bilen :)
3. Hos några vänner ute någonstans, really good mat! En av deras söner är så söööt :D sen e han kär i mig och hans gosedjur hahah livet är så fint när man är liten. Kanske ska sattsa på han? framtida kariärr. Pedofil? hmm, ska tänka på saken.
4. Hos andra vänner ute någonstans, treeevlans va det iaf.
5. Jag älskar att åka båt, lalallalalalalal. Här är en bild av mig, konstigt :o korvar flög i luften när vi åkte förbi. (om man inte anväder flytväst måste man var korkad, som rumel och rabalder så fint sa!)
6. Jag åkte motorcykel for the first time. Askul. Har haft tillfälle att testa när jag va yngre men då vågade jag inte. Åhhh va läääääskigt! (tänkte jag).
7. Fotogeniska Elise i kön till KÅLERADO på Eliseberg :) Patricia kallade mig för sommarkvinna och detta va min reaktion.
8. Vi åkte parisehjulet och jag va SÅ JÄLVA RÄDD! Helt sjukt faktiskt. Men när vi stanna där uppe så klämde jag sönder patricia och "stången". Vi satt sex pers i en liten vagn med sjukt små sittplatser (för fyra personer) och jag trodde vi skulle dö. Först vågade jag inte ens röra mig. Fyfan aldrig igen, haha. Jag trodde inte att jag va så höjdrädd.

De andra sakerna har jag inte bilder på *host* (orkar kanske inte lägga in :p) Baaaaaaay.

Kommentarer
Postat av: Mirre

hmm, händer ? :o är det inte fötter ? ...

2009-08-08 @ 02:49:01
Postat av: Anonym

Joo, jag+min trötthumor = det

2009-08-08 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0