tisdag

2009-08-04 @ 04:16:10
























Älskling jag är heeeeeemmmmaaaa! Hehe..
Nej men nu är jag det iaf.

Resan blev inte alls som jag hade tänkt men i slutändan så blev det bra och jag tyckte att det var roligt.

Ska se om jag kan lura av min pappa lite bilder. Eftersom min kamera e doed (may he rest in peace) så har inte jag tagit några förrutom en bild på ett tuggumi packet ^^

Jag har äntligen tagit tag i att göra klart mitt rum. Hahaha snacka om seg, jag tror det va förra året till och med som vi började med att göra om i mitt rum. Tapetsera om mm. Har nu tagit steget och satt upp lite hyllor vi köpte i gbg. Nöööjs blev det iaf.

Sedan har jag mest av brist i saker att göra läst HP böckerna i Gbg. Min lillebror läste dem så jag tjuvade lite. Det är ganska otroligt hur mycket man kan hitta på. Jag tycker iaf om dem, kalla min barnslig om ni vill men jajaj. Paaaaallllaa.

Kommentarer
Postat av: Mr.Putins kompis :D

hahahah du måste läsa det här:

Putin: Shirtless in Siberia

Prime Minister Vladimir Putin will give the Russian people the shirt off of his back ... literally.

Källa: http://www.tmz.com/2009/08/04/putin-shirtless-in-siberia/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0