Glad Nobeldag

2009-12-10 @ 14:43:49
Imorse tog jag mig friheten att hoppa över idrotten och ta en lååång sovmorgon. Hade ändå inte kunnat vara med pga av min jäkla förskyldning och hade ingen lust att gå dit & titta på eftersom det var en fet håltimme efter. Lyckades iallafall släpa iväg mig själv till mattelektionen. Det känns som det börjar lösa sig lite i matte, ekvations och olikhetsdelen går super, men graferna krånglar forftfarande. Hmm... får jobba på det. Och skriva klart rättskunskapsuppsatsen som min lärare sköt upp till på onsdag och sedan plugga till historiaprovet förtås.

Men nu ska jag ta det lungt, för jag känner mig fortfarande hängig, seg och förjävlig...... Nu verkar det säkert som jag är jättebitter, men det är jag inte! Humöret verkar vara det enda som är på topp idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0