ho-ho-hoping

2009-12-27 @ 03:30:13
Klockan är 03.27, vet inte riktigt hur men redan första dagen av lovet lyckades jag vända på dygnet. Dumt. Var ute och åkte pulka med Adam förrut och återupptog gamla traditioner (åka pulka på vintrarna var något vi alltid gjorde tillsammans när vi var små) Dock är det väl inte riktigt samma sak längre. Adam tyckte backen hade blivit för liten, själv har jag blivit en mes. Livrädd för att åka in i ett träd eller stolpe. Så är det med massa saker, förr kunde jag gå runt på händerna bara för skoj, nu är jag hundra på att jag kommer bryta nacken om jag ens försöker. Men det var trevligt med pulka, det var det. Och det var kul att träffa Adi.

4 dagar kvar till nyår.

Jaja, här var min dos med mitt allmänna pladder om ingenting. hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0