sista dagen på året

2009-12-31 @ 03:14:01
Jag ser tillbaks på mörka moln
Som heter ånger sorg och skam
Dom kanske krossar mig en dag
Men till dess var det jag som vann


Ligger i sängen och lyssnar på Markus Krunegård, samtidigt som jag funderar lite över vad jag ska ha på mig imorgon(idag) Det blir något som jag har i garberoben iallafall, jag har inte riktigt orkat bry mig. Fast jag ångrar lite att jag inte köpte skorna jag hittade förrut. De var fina. Undrar om det är öppet imorgon? Aja, i-landsproblem.
Kommer nog inte hinna blogga mer under dagen, så jag återkommer förhoppningsvis nästa år.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA ! :D



Nästa nyår är jag 18, omg...

Kommentarer
Postat av: Emelie

GOTT NYTT ÅR PÅ ER =)

2009-12-31 @ 11:53:08
URL: http://mellies.devote.se
Postat av: nilo

önskar er both ett gott nytt år! :D mahah

2009-12-31 @ 21:39:42
Postat av: Putin

HAAAPPPPPPY NEw Yeaaarrrrrrrrrrrr yeeeee

2010-01-04 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0