eat, drink, sleep

2009-02-03 @ 01:11:08
När jag kom hem från skolan idag var jag verkligen superduperbuperhungring, vilket beror på att vi inte har någon lunch på måndagar, då vi börjar halv tolv. Jag glömmer alltid bort att äta lunch innan jag går till skolan, vilket inte är så smart för när vi slutar tjugoifem så är all engeri jag haft helt utpumpad. Men iallafall när jag kom hem efter skolan så gjorde jag PANNKAKOR!! Jag har vart jättesugen på det hela helgen och det var så himla gott. Det tog visserligen 40 minuter att laga till, men det var så värt det.

Sedan vet jag inte vad som hände, men tydligen råkade jag somna av utmattning i fem timmar. Vaknade för en halvtimma sedan med smink i hela ansiktet. Nu har jag sminkat av mig och brushat tänderna och tänkte krypa tillbaka ner i sängen. Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Det är bara måndag och jag är redan helt slutkörd. Läxorna har faktsikst skurits ner sedan grundskolan - men vad gör det när skoldagarna är ett pain in the ass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0