en liten paus

2009-02-09 @ 17:54:38
Det är grymt tasigt att lägga upp studieplanen så att vissa veckor har man ingenting medans andra är helt kaotiska. Man borde sprida ut det lite bättre! Jaja, nu är läget som det är och även fast jag är trött efter att ha varit i skolan 10-10 (jag och kristina träffades 1,5 timma innan vi började och satte igång vårat arbete i samhällskunskap) så finns det inget annat val än att sätta sig ner och tokplugga. Jag har egentligen lite bloggideér och så men det får helt enkelt vänta ett tag. Jag känner att jag måste ta mig ut det här och jag ska banne mig göra det bra. Så det kommer bli lite dött från min sida den här veckan. Tänka bara säga det så ni inte tror att jag har gått och dött eller så. Nu blir det middag!
Puss / Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0