ett ascoolt tidsfördriv

2009-02-28 @ 23:35:07
Stänger du av mobilen när du sover?
På den senaste tiden har jag ju varit lite mobillös, men annars nej, jag brukar använda den som väckarklocka!
Hur såg du ut på högstadiet?
Som jag ser ut nu ungefär, skulle jag tro.
Hur är du att ha som arbetskamrat?
Förvirrad, ifrågasättande, lite blyg i början, men samtidgt rätt bra.
Har du celluliter?
Ja -.-
Biter du på naglarna?
När jag blir nervös. Eller om en nagel är lös och jag måste ta bort den.
Har du något handikapp?
Jag har snea lillfingarar, men jag tror väl knappast att det räknas som ett handikapp :P 
Är du rädd för att få hängbröst?
Det är väl inget jag går och tänker på, men jag brukar inte sova med bh för jag har hört att man får hängbröst av det. Så lite rädd är jag väl, ja.
Svär du?
Jag svor mycket mer när jag var yngre, men ord som "fan" eller "helvette" slinger ut lite då och då. För att inte tala om när jag slår mig, då svär jag som jag aldrig svurit förrut!
Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Jag har faktiskt aldrig stött på ett Jehovas vittne, men om jag gjorde det skulle jag nog bli lite rädd. Jag tycker de går lite väl långt ibland. Jag skulle försöka "avisa" dem på ett trevligt sätt iallafall, man ska acceptera andras tro.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Sushi! Dels för att det är superdupergott men också för att det finns olika sorter att välja på så man inte tröttnar lika lätt.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Allting som smakar kebab, är besläktad med kebab eller ser ut som en kebab.
Har du blivit arresterad?
Nix.
Är du rädd för Securitasvakter?
Jag har hört att de kan vara rätt kärringaktiga.
Har du någonting att dölja?
Det finns rätt mycket folk inte vet om mig, men det finns en anledning till det.
Ljuger du?
Alla ljuger väl ibland, men jag försöker oftast hålla mig till sannigen.
Har du kysst en polis?
Nej! Men när jag var yngre så sa jag alltid att jag skulle gifta mig med en polis. Så vem vet, en vacker dag kanske?
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Jag skulle bli väldigt förvånad om min pojkvän ringde och ville ha skjus hem. Dels för att jag inte har någon pojkvän, men också för att jag inte har något körkort.
Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
The hills, kanske. Man skulle ju inte ha ett tråkigt skriva-listor-på-bloggen-liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0