Gymnasieshit

2009-02-12 @ 22:50:58

Idag gav jag SYV min ansöka till gymnasium, lite pirrigt. Nu är det klart och färdigt och det går inte att ändra på det så mycket. Jag har valt naturvetenskap som inriktning på alla mina skolval för jag tycker om NO och Matte bara jag förstår. Visst när jag var lite älskade jag Svenska och hatade matte men när jag ser tillbaka på det så var det antagligen inte p.g.a ämnet utan för andra saker :p. Men nu är den skickad och allt man kan göra nu är att höja betygen och hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Fashion-Mama

Kära Elise, d beöver inte vara nervös för när d skicka in din ansökan till Gymnasieintagning så fick d direkt en gratis biljett till HOIRIKA!!!!!

2009-02-15 @ 21:25:29
Postat av: elise

Hahaha det har du också min vän alla g och du är inne ju ;)

2009-02-17 @ 18:26:12
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0