i'm falling in love with your favorite song, i'm gonna sing it all night long

2009-02-17 @ 05:00:48
Herregud varför sover jag inte? Kan man fråga sig. Jag borde ju faktiskt ligga och sussa sedan länge vid det här laget. Men faktum är att jag redan har sovit, min natt har redan varit. Duktigt Patricia. Verkligen. Jätteduktigt.
Förra veckan var superstressig, men idag var det sista provet för ett tag så det här blir nog en bättre bloggarvecka för min del. Inlämnigarna ska inte in förren efter lovet, så det är gott om tid kvar :)

Jag sitter och lyssnar igenom Mando Diao's nya album Give me fire. Gillar det inte alls, faktiskt. Eller det är helt okej, men liksom inget som berör. För er nissar som inte har spotify:

Dance with somebody
High Heels
Leave it fire

Kommentarer
Postat av: elise

har inte hört alla tre men jag gillar dance with somebody :)

2009-02-17 @ 17:51:13
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Patricia

det är typ den enda rikigt bra låten på hela skivan!

2009-02-17 @ 20:44:44
Postat av: EmmaAndersson

fin blogg!

kram :)

2009-02-17 @ 22:45:32
URL: http://thaamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0