I'm in a better mood

2009-02-04 @ 23:35:52
Ligger i sängen med laptopen i knät och känner att jag börjar bli på bättre humör. Den här dagen har verkligen gått mig på nerverna och jag har varit rätt så pissed-off. Vet inte riktigt vad det beror på, alla sköna youtube-klipp jag har spenderat kvällen med, vännerna jag chattar med eller om jag helt enkelt tröttnade på att vara arg. Har inte pluggat nått idag, men man kan inte plugga när man mår dåligt. Det blir helt enkelt inte bra så jag tog mig friheten att ta "a-day-off" Nu känner jag att det här inlägget blir ointressantare och ointressantare så jag slänger in en dagens....

Dagens låt: Shape up - Metro Station
Dagens frisyr: Utsläppt, med en litet hårspänna för att gömma luggen
Dagens smink: Lite mascara bara
Dagens klädsel: Träningskläder (Vi hade frilufsdag)
Dagens händelse: Vi hade volleybolltunering och jag var sämst. Resten kan ni nog lista ut själva.
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Ett friskis och svettis-kort, en ny ipod och för all del MIN MOBIL!!
Dagens saknad: Känslan att gå i nian (inte plugget dock...)
Dagens drog: pepsi, musik och vänner - that's all i need
Dagens tråkigaste: lagkamrater som trycker ner istället för att peppa
Dagens finaste: malin
Dagens måste: Det var mycket jag borde, dock  var det inte mycket jag slutförde
Dagens dricka: pepsipepsi
Dagens köp: inget
Dagens mat: Pannkaka
Dagens sjuka: Skoltrött
Dagens kärlek: Min kära gamla blåa Ipod.
Dagens mående: Pissed-off






"När det gör ont att se tillbaka och du är rädd för att se framåt, se åt sidan och du kommer att finna din bästa vän där."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0