iq i hårfärgen eller bara väldigt smart?

2009-02-01 @ 21:37:12

"Han hade visst familj men han säger bara ja"
"Jag är inte naken, jag har bara en genomskinlig tröja"

-Åh en sådan bäddsoffa vill jag också ha, fast en som ser skönare ut!
-Elise, det är en låda.

-Den där rösten påminner mig om Markus Bengeson!
-Du menar Bengt Magnusson?

-ska vi läsa?
-Okej, men jag kommer inte se någonting då, jag har ingen lajp.
-Vadå ser du ingenting?
-Jo, men inte om du släcker
-Men släck inte då!

-Hejsan, jag skulle vilja ha en biljett till i stjärnorna lyser taket... eh... tack.

-Kolla nu Patricia!!! Jag kan gå rakt på din matta!



Det kan bli väldigt fel om man inte tänker innan man pratar. Fråga Elise, hon vet :P


Kommentarer
Postat av: ElIIIIIIIIIIIIISE

HHAHAHAHAH, jag kan inte sluta skratta

(a)

2009-02-01 @ 21:40:29
Postat av: Mr McLovin

Du är så jävla klockren Elise :D:D

2009-02-01 @ 21:42:22
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0