just idag är jag snark, just idag mår jag bajs.

2009-02-05 @ 19:23:35
Har haft båda delarna utav nationella provet i svenska nu, känner att jag inte alls gav allt och det är trisst .. /:
Har för övrigt historia prov imorgon men jag har en sovmorgon på en kvart för en av mina lärare är sjuk.

Jag är tråkig idag.
Jag har ätit natchos eller nyttigare chips som jag kallar dem och det var så gott
Jag hade världens oseriösaste vikarie idag "robin och kuben" så på idrotten höll jag och några kompis på att försöka rocka rockring eller vad det heter, det var roligt men känndes onödigt att byta om till,

Nu måste jag fortsätta rita på min bild til bilden!

PS JAG HADE MITTBENA IDAG, coolt? javisst!

Kommentarer
Postat av: NiLo

Undrar när "Robin me Kuben" fyller år... Skulle vilja ge honom ett års förbrukning av "Head&Shoulders"......Eliseeeeeee när ska d prata me din faster?

2009-02-06 @ 19:20:25
URL: http://VAD ÄR BLOGGADRESS???
Postat av: Elise

Hahahah bra idee.

Imorgon ska pappa och jag kolla sommarjobb för kommunen hemsidan kan ringa dig då om du ser det här ;) kommer att smsa dig annars :)

2009-02-07 @ 17:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0