Känner mig lite efter

2009-02-07 @ 17:10:35
Har tappat intresset för melodifestivalen för ett par år sedan och har helt slutat hålla koll på när den går.
Så jag blev helt förvånad när jag loggade in på blogg.se och såg ett inlägg om att melodifestivalen går ikväll. Hahah, det första jag tänkte på oj vad långt det har gått på det här året redan? Känns som att det har gått en vecka max.
Man kanske kollar en stund i alla fall bara för att lixom. Känns som att jag inte kollar på något alla pratar om Lets dance, Idol, Melodifestivalen mm och så kommer jag bah: "Ahh, nej jag kollar inte på det". När jag kollar på tv är det antigen USAs reality serier eller typ Discovery (som de för överigt har tagit bort ifrån våran tv :O bajs på telia)

Ikonen kommer man forfarande ihåg i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0