Min hjärna är en författare.

2009-02-15 @ 17:20:02


Vet ni varför? Hahah, nej såklart men jag ska förklara ;). Jo för att när jag drömmer så är det oftast inte konstiga blandningar utav händelser ifrån dagen, utan det är historier. Det är inte en massa konstiga saker som händer och inte hänger ihop utan det är som en film. En som jag har drömt många gånger är att jag bor tillsammans med ganska många människor i ett stort hus och i drömmen är dessa människor min familj och vi är de ända människorna på jorden och när solen lyser är allt okej, men så går jag ut på balkongen och ser att solen börjar gå ner så går alla in och låser dörrar och fönster och drar ner sånna där skydd som affärer har. Och då börjar vampyer leva utanför och de försöker komma in till oss. Har haft olika versoner ibland är det någon av oss som också är vampyr och en gång så kom vampyererna nästan in mm. Jag har hur många som helst utav sånna här berättelser.


Kommentarer
Postat av: F-M

Mina drömmar är mer sagolika.Jag drömmer samma dröm en gång om året. Och det handlar om typ någon konstig blomma som jag måste leverera till kungen:D Hahaha Och då fail:ar jag och då dampar kungen så han jagar mig när jag springer på en järnväg någonstans i skogen. HAHAHAHA

2009-02-15 @ 21:32:13
Postat av: elise

jag vet har hört den där drömmen av dig typ en miljon gånger när du har berätta t för andra och mig, höhöh gäääsp ;)

2009-02-17 @ 18:23:19
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: NiLo

HAHA Elise Höjer ögonbrynen......

Men hallåååååå asså liksom typ guuuud vad d är känslig!

2009-02-19 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0