Nåt slags rekord är satt i att fly så långt bort från sig själv man kan

2009-02-26 @ 22:04:47



Herregud, vart har lovet tagit vägen? Det är ju redan tordag! Jag har inte ens hunnit med hälften av plugget jag planerat eller träffat nån av dem jag har bestämt att träffa under lovet. Snacka om att sova bort hela lovet...
Men imorgon är det fredag och det betyder ju att Elise kommer hem! *längta* Hoppas vi hinner träffas nått innan lovet tar slut iallfall! Ring mig så fort du ser det här gumman :) Juste, lite recensioner kommer snart. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Elise

Hej hopp söta patricia. Ska ringa dig ikväll, just nu ska jag bara dra täcket över mig och lägga mig i sovan och andas lite. Hoppas du har haft det bra, puss!



Ps GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ;D

2009-02-28 @ 17:25:52
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0