School of sovande nior

2009-02-09 @ 18:55:06
Hellu alla!
Dagen har flytit på bra med tanken på att vi har lunch klockan ett (OMG jag vet!). Fick tillbaka Historia provet fick VG och jag är inte nöjd för att deet känndes så bra trodde att jag skulle åtminstonde få mvg-, men men det pushar mig att va bättre till nästa prov istället.

Imorgon är det frilufsdag och då ska jag och ett gäng tjejer ifrån min klass spela badminton. Älskar att göra det verkligen. Du kanske tycker att det verkar långrtråkigt men inte jag hah. jag behöver därför matsäck och pappa var så snäll att skjusa ner mig till ica efter skolan där jag köpte en god baugett/macka, risifrutti, smoothie och en yoggi. Jag brukar lätt bli mätt men jag tycker om lite varitation, haha. Dessutom så hämtade vi ut mitt HM paket och allt satt som smäcken :).


En korsordstidning fick även följa med, kanske ligger det i släkten men jag tycker om korsord, yes i do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0