Slappis Söndag

2009-02-08 @ 17:42:24

Dagen har gått snabbt, men det gör den väll alltid när man går upp lite senare. Vaknade vid halv tolv och vid ett så hade jag duschat ätit frukost och gick ner till Emelie, vi hade roligt, hon plattade mitt hår, vi åt mackor, kaka och drack oboy och såg på en rolig film och det var precis vad jag behövde idag, bara ha det lungt och skönt.

Här har all snö smält och det är bara slask och vatten kvar fast det börjar försvinna det med, im hoping for sunshine!

Nu är det middag bestående utav kebabspett,ris och KOKTA morötter (ilove)


Jag och Emelie på sommaren i Göteborg. (08)

Emelie och jag på våren. (07)

VÄRME SNÄLLA KOM INNAN JAG FÖRFRYSER!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar Göteborg med dig Ellu

och sommaren mest av allt annat ...

2009-02-11 @ 20:38:48
URL: http://eberglind.webblogg.com
Postat av: Elise

Me too :( ...

2009-02-12 @ 23:02:12
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0