sudda bort din sura min

2009-02-18 @ 20:01:09
Jag är så sjukt jävla opepp på allting nu. Det blir bara mer och mer i skolan och mina betyg blir allt sämre och sämre. Jag vet att om jag ska hinna med allt måste jag plugga hela lovet, det känns ju så där lagom kul. ÅH JAG BLIR SÅ TRÖTT!

Dessutom spände jag tandställningen idag. Jag fick en liten genomskinlig kedja mellan framtänderna för att få bort min glugg. Men det värsta är att jag måste nu även ha två GUMMISNODDAR mellan framtänderna och de innersta käktänderna, dygnet runt förutom när jag äter. Jag måste alltså gå och smila med två fucking gummisnoddar i tioveckor. Just nu är jag öm i tänderna och i käken eftersom gummisnoddarna ger ett sådant motstånd. Nåja, mitt vackra 11 mm överbett försvinner iallafall. Nu ska jag göra mig iordning och sedan gå & lägga mig. När jag vaknar upp igen hoppas jag att jag är på lite bättre humör. Pussilussi.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jo det är ju rätt sjukt.. Och som det stod i tidningen, han tyckte att det skulle vara kul med ett barn.. hmm

2009-02-19 @ 19:07:07
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: av

samma här. eftersom jag har överbett och det är sjukt jobigt att ha dem dygnet runt. och det gör jävligt ont.

2010-06-18 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0